Mam na imie Sylwia i oto mój blog. Zawsze byłam osoba wierzącą, ale to właśnie w Medjugorje w 2001 roku, moje serce otworzyło się bardziej. Od tamtego czasu moje życie nabrało innego sensu, wymiaru... Poczułam w sposób wyjątkowy miłość Boga i opiekę Matki Boskiej. Przez te wszystkie lata, od wtedy do dziś, mniej lub bardziej czułam bliskość Boga. Dziś na nowo czuję Jego głód i tęsknotę za Nim. Dlatego właśnie, pragnę dzielić się miłośćią. Blog nosi tytuł MOC MODLITWY i jak sama nazwa wskazuje utworzyłam go w celu przekazywania sobie modlitw. Każdy z nas ma modlitwy dla nas szczególne i wyjątkowe. Czasem chcielibyśmy sie nimi podzielić ale nie wiemy jak... Na tym blogu możemy dzielić sie naszymi modlitwami, świadectwami, łaskami jakimi dzięki modlitwom otrzymaliśmy, a także wspólnie modlić sie w intencjach składanych przez użytkowników. Zachęcam do otworzenia się i dzielenia tym co w nas dobre............
| < Lipiec 2017 > |
Pn Wt Śr Cz Pt So N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            
O autorze
Tagi

AKTUALNOŚCI

piątek, 02 listopada 2012

 

Niech będzie pochwalony Jezuz Chrystus i Maryja Zawsze Dziewica! Witam Was wszystkich bardzo serdecznie!    

 

Jeśli trafiliscie na moją stronę i czytacie to co teraz pisze, to jest to dla mnie ogromna radość i szczęście. Blog który założyłam jest totalnie amatorski i banalnie, jest pierwszym blogiem w moim życiu. Idea jego jest prosta i czysta - podzielenie się Bożą Miłością. Tą którą ja mogę i chce przkazywać oraz tą którą Wy możecie przekazać mnie i innym. W AKTUALNOŚCIACH chciałabym zamieszczać nie tylko swoje refleksje i przemyślenia ale także rzeczy godne uwagi dotyczące różnych okoliczności: spotkań, Mszy Świętych.... Chciałabym aby moj blog nie był anonimowy, ale aby każdy czytelnik mogł poniekąd poznać mnie bliżej. Bo wtedy czyatnie zaczyna być rozmową....

19 listopad 2013

Moi drodzy juz niedługo Godzina Łaski!

Zachęcam wszystkich do modlitwy w ten dzien. Niebo stoi dla nas otworem - Maryja dała nam obietnice, że o cokolwiek poprosimy tego dnia w godzinie 12.00-13.00 to otrzymamy. Chwała Panu za tak ogromne Miłosierdzie dla nas!!!

http://adonai.pl/maryja/?id=91

23 wrzesień 2013

Witajcie! Zapraszam od dziś na stronę Moc Modlitwy na Facebooku!

Będziecie mogli w dużo łatwiejszy sposób nawiązywać relacje, wyrażać swoje opinię, poczytać ciekawe artykuły, może składać intencje modlitewne (o czym bardzo marze abyśmy mogli wspólnie modlić się w naszych sprawach), a przede wszystkim dzielić sie modlitwami...

www.facebook.com/moc.modlitwy.5

Do zobaczenia:)


01 lipiec 2013

Koniec Komuni Świetej na reke - PAPIEŻ FRANCISZEK

http://gloria.tv/?media=448712

 

11 marzec 2013

 

Nie wszyscy wiedzą, ja też przyznam dowiedziałam się dopiero niedawno, o zbliżającym się Święcie Miłosierdzia. W tym roku będę je obchodzić po raz pierwszy.

 

Święto Miłosiedrdzia obchodzone jest w I niedzielę po Wielkanocy, czyli II Niedzielę Wielkanocną, zwaną obecnie Niedzielą Miłosierdzia Bożego.

 

Ostatnią deską  ratunku  jest  ucieczka  do  Miłosierdzia  Bożego.  By jednak z niej skorzystać, trzeba wiedzieć, że ona jest, trzeba poznać Boga w tajemnicy Jego miłosierdzia i zwrócić się do Niego z ufnością, a temu poznaniu sprzyja ustanowienie osobnego święta, bo ono zwraca szczególną uwagę na ten przymiot Boga.

 

        Przygotowaniem do tego święta jest nowenna,  polegająca na odmawianiu przez 9 dni, poczynając od Wielkiego Piątku, Koronki do Miłosierdzia Bożego. W tej nowennie – obiecał Pan Jezus – udzielę duszom wszelkich łask (Dz. 796).

 

Wiecej informacji na ten temat oraz samą nowennę (koronkę) znajdziecie na moim blogu,

 

w zakładce ŚWIĘTO MIŁOSIERDZIA - Nowenna do Miłosierdzia Bożego!!!

 

 

27 listopad 2012

 

coś pięknego... http://chwilkawytchnienia.com/modlitwa/Modlitwa8.htm

 

26 listopad 2012

Witajcie!

Chciałabym zachęcić Was do uczestnictwa w rekolekcjach adwentowych przez internet. Myślę, że to fajna rzecz szczególnie w naszych czasach, zabieganiu i wymówkach, że jak nie w tym roku to w następnym, że do kościoła nigdy nie ma czasu, że nie po drodze itd... Mogą one posłużyć jako dodatek do rekolekcji w kościele, zawsze warto wysłuchać, pokontemplować, po prostu być bliżej BOGA. Rekolekcje internetowe skierowane są także do osób niesłyszących, więc jeśli takich znacie to koniecznie dajcie im znać. Szczegóły znajdziecie klikając na link:http://profeto.pl/rekolekcje,572.html